Za uspešnu aktivaciju SmartHALK Pro mBanking aplikacije potrebno je da ste prethodno aktivirali SmartHALK Pro eBanking i kreirali Vaše kredencijale uz pomoć privremenih kredencijala, koje ste dobili na email i sms. Aplikacija se aktivira postavljanjem PIN koda koristeći važeće korisničko ime i lozinku za SmartHALK Pro eBanking.
Za uspešno logovanje u SmartHALK Pro mBanking potrebno je da ste kreirali PIN kod prilikom aktivacije aplikacije. Ukoliko ste uspešno kreirali Vaš PIN kod, potrebno je samo da kliknete na dugme Prijava i da unesete Vaš PIN kod. Pored prijave PIN kodom možete podesiti logovanje otiskom prsta ili prepoznavanjem lica kao metod logovanja i potpisivanja naloga koji je dosta siguniji i praktičniji. Podešavanja > Podesite biometriju
Ukoliko ste zaboravili Vaš PIN kod, potrebno je da obrišete Vašu aplikaciju i da je ponovo instalirate i aktivirate pomoću Vašeg validnog korisničkog imena i lozinke.
Ukoliko ste se blokirali, potrebno je da obrišete Vašu aplikaciju i da je ponovo instalirate i aktivirate pomoću Vašeg validnog korisničkog imena i lozinke.
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da promenu limita uradite sami bez potrebe odlaska u banku. Limiti se podešavaju zasebno za svaki kanal. Dostupni kanali su: Bankomat, POS terminal, Internet. Limitima mogu da upravljaju samo korisnici koji su tražili tu privilegiju prilikom podnošenja zahteva. Navigacioni meni > Kartice > Podešavanja > Limiti
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da blokadu uradite u svakom trenutku i sa svakog mesta bez potrebe dolaska u banku. Blokada može biti privremena ili trajna. Trajna blokada je nepovratan proces, dok kod privremene blokada možete ponovo da aktivirate Vašu karticu. Deblokadu kartice mogu da rade korisnici koji imaju admin pravo za upravljenje karticama. Navigacioni meni > Kartice > Podešavanja > Blokada kartice
"Virtuelno sanduče" omogućava dvosmernu komunkaciju sa Halkbank. U Vaše sanduče možete dobijati informativne poruke od banke kao i informacije o prilivima i odlivima. Putem "Virtuelnog sandučeta" omogućeno je slanje poruka agnetu banke.
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da pregledate listu Vaših izvoda po tekućim računima i kreditnim karticama u poslednjih 24 meseca i da ih preuzimate na vaš uređaj. Izvode nije moguće preuzeti pre 01.01.2020. godine. Početni ekran > željeni račun > svajpujte na ekran Izvodi
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da pratite stanje i promet po vašim računima u relanom vremenu. 1. Početni ekran, vidi se raspoloživo stanje po računima kao i lista poslednjih 5 transakcija. 2. Početni ekran > željeni račun za stanje na računu ili kliknete na dugme Pregled svih transakcija za pregled transakcija
Navigacioni meni je glavni meni gde su smeštene glavne funkcijonalnosti Smart HALK aplikacije kao što su: Računi, Kartice, Plaćanja, Podešavanja… Kod SmartHALK Pro eBanking aplikacije navigacioni meni je smešten vodoravno na vrhu stranice, dok je kod SmartHALK Pro mBanking aplikacije smešten u gornjem levom uglu u vidu ikonice - tri vodoravne crtice.
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava uvid u raspoloživo stanje po računu bez potrebe logovanja u aplikaciju. Stanje može biti prikazano u iznosu, u procentu i u vidu emotikona. Podešavanja > Prikaz stanja pre logovanja
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da kreirate i šaljete dinarske transakcije u bilo koje doba dana ili noći. Standardne transakcije se izvršavaju u određenim klirinškim ciklusima, dok se hitne/instant transakcije izvršavaju u roku od 10 sekundi bez obzira na radno vreme. 1. Navigacioni meni > Plaćanja > Dinarsko plaćanje. 2. Ikonica za brze akcije (crveni krug) > Standardno
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da kreirate i šaljete devizne naloge u bilo koje doba dana ili noći. Devizne transakcije se obrađuju i realizuju u toku radnog vremena po važećem terminskom planu. Navigacioni meni > Plaćanja > Devizno plaćanje. Napomena: Podatak o statistici unosite klikom na ikonu plus u delu "Statistika" gde je potrebno uneti šifru osnova, iznos u valutu i valutu i po potrebi promeniti opis plaćanja.
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da manjete devize u bilo koje doba dana ili noći bez obzira na radno vreme. Kupovina i prodaja deviza je moguća samo između računa istog vlasnika do 4.999,00 EUR dnevno. 1. Navigacioni meni > Menjačnica > Kupovina ili Prodaja. 2. Ikonica za brze akcije (crveni krug) > Menjačnica
SmartHALK Pro eBanking i SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da na jednostavan način pregledate samo naloge koje sta poslali elektronskim putem. Navigacioni meni > Plaćanja > Lista naloga
SmartHALK Pro mBanking aplikacija omogućava da kreirate i da upravljate Vašim šablonima i primaocima. Kreiranje šablona i primaoca se radi klikom na dugme Dodajte novi. Navigacioni meni > Plaćanja > Šabloni i primaoci
Iz bezbednosnih razloga nemojte memorisati korisnički kod pomoću opcija Automatsko dovršavanje koje nudi većina pregledača. Na primer, za Internet Ekplorer, idite na „Alati“ / „Internet opcije“ / „Sadržaj“ > Automatsko dovršavanje i na obrascima nemojte označiti korisnička imena i lozinke. Konfigurišite svoj pretraživač u „Alatke“ / „Internet opcije“ / „Opšte“ / „Privremene internetske datoteke“ / „Podešavanja“, odeljak Automatski je označen podrazumevano. Preporučujemo vam da označite „Svaka poseta stranici ili Svaki put kada pokrenete Internet Ekplorer" da bi pregledač mogao da pretražuje prikaz stranice na Internetu, a ne u keš memoriji.
Liste e-mail adresa postoje na Internetu i razmjenjuju se između hakera. Halkbank nikada ne šalje bilo kakve poruke svojim klijentima tražeći otkrivanje ili modifikaciju bilo kojih identifikacionih elemenata, pristup vezama za povezivanje na Ebank uslugu ili na bilo koje druge veb lokacije. Halkbank nikada neće kontaktirati svoje klijente kako bi tražila kodove, pristupne lozinke ili PIN-ove. U slučaju da se neko predstavi kao službenik banke i zatraži od Vas podatke kao što su lozinka, PIN ili neki tajni kod, molimo Vas da nas odmah obavestite pozivom kontakt centra na broj telefona 0800 100 111.
Naša preporuka je da ga odmah izbrišete, posebno ako ima veze ili priloge. Neželjena elektronska pošta je masovna pošta poslata primaocima, nudeći dobro plaćene poslove, nagrade, dobitke, a svi oni imaju za cilj da traže novac od primalaca. Takođe, većina trenutnih virusa dolazi kao prilog e-porukama. Stoga ne otvarajte nikakve priloge e-maila koje ste dobili od ljudi koje ne poznajete. Uvek proverite pošiljaoca čak i ako vam se čini poznatim (informacije o pošiljaocu i primaocu se često pokvare u neželjenim porukama, što ukazuje da su autentični).
Phishing- lažno predstavljanje je lažni proces u kome su klijenti kompanije odlučni da otkriju svoje lične ili poverljive podatke, informacije koje će se kasnije na nelegalan način koristiti za obavljanje transakcija na računu tog klijenta. Do phishing napada može doći: 1. E-mail / tekstualna poruka (SMS): elektronskim porukama se šalje klijentima, za koje se tvrdi da potiču iz legitimnog izvora (npr. Banke) sa zahtevom za ubacivanje poverljivih podataka u link naveden u tekstu poruke i preusmeravanje. ovog datuma na lažnom sajtu. 2. Telefon: osoba koja zahteva da pozove iz banke, izjasni se o tehničkim problemima (kao što su problemi sa platnim sistemom) i zatraži poverljive informacije kao što su vaš PIN, broj računa, lozinka itd.